Tuesday, 6 September 2011

pageview blog aku dari CANADA lebih ramai dari MALAYSIA


Pelik pelik, aku pun tak tahu kenapa. Tadi aku bosan bosan sajalah tengok stat blog aku, aku usha mingguan punya stat (30aug2011-6sept2011). 

Terkejut jugak bila tengok orang Canada baca blog lebih dari orang Malaysia pulak. Nak kata aku guna bahasa rasmi dorang tak jugak an. Bahasa rasmi Canada ENGLISH atau FRENCH. Nak kata aku ramai kawan orang Canada pun tak jugak. Misteri ni. Ada sesiapa yang boleh terangkan kenapa? hmm

4 comments:

  1. haha sebab kuning ko la nih haha

    ReplyDelete
  2. cube cari maksud hitam kuning?mana tau dalam bahasa canada ada maksud lain..kan?...haha

    ReplyDelete
  3. blog hitam kuning????
    mcm blog nad....hehehe..
    x caye cube ushar http://dirahpunyerblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. @wawazzup&@fendy: mungkin la kot ada kene mengene.

    @nadirah:yeke?boleh la geng

    ReplyDelete

hostgator coupon code